My babe is back!

 
Alltså Anna är verkligen världsbäst! Fick en present av henne från Dubai med en Victoria's secret body splash och 5 små förpackningar med handsprit från bath and bodyworks som luktar jättegott!
 
Denna dag började och slutade bra! Fick träffa min otroligt saknade vän som äntligen kommit hem till Sverige! Skoldagen däremot var sådär. Hade som alla andra 97:or svenska nationella läsförståelse idag (som faktiskt gick helt okej) och gick från 8:30 till 16:00, vilket var en alldeeeeeeles för lång skoldag.
Men när vi äntligen slutat åkte jag och Anna in till stan kollade runt lite och köpte yoghurt glass. Åkte sen hem till mig och bakade. Vad det blev får ni veta senare ;).
 
Nu ska jag kolla OUAT och sen sova. Inte särskilt taggad på att gå upp tidigt och ha orientering imorgon. Taskigt att vi har det klockan 8:15 ute vid järla gården och att vi sen måste till skolan för att ha historia och fysik :/. Jaja behöver sömn så jag orkar iaf. Godnatt♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!