Övningskört

 
 
Bild på när jag övningskör i morfars gamla bil 1999
 
Har precis övningskört med mamma och gick faktiskt riktigt bra. Inga krockar och inga påkörda människor än så länge. Var första gången jag körde på vägen med vanlig växel men var inte överdrivet stor skillnad från att köra med automatväxel. Lyckades undvika att få motorstop när andra bilar var i närheten. Så är riktigt nöjd.
 
Får se om jag ska ta några körlektioner hos körskolan så jag inte lär mig fel. Sen är det bra att köra intensivt så jag kan köra sen på semestern. :)

Kommentarer
Patrik

Hej,

Jag har sökt runt lite på bloggportalen och såg att du håller på att ta körkort. Jag har utvecklat en körkortsteoriapp till iPhone som heter Ta Körkort (http://goo.gl/lu8kwl).

Den innehåller över 1000 teorifrågor och all teori för att klara det riktiga teoriprovet. Om du vill kan du få appen gratis och testa den. Om du gillar den får du gärna skriva nått litet inlägg om den i din blogg.

Om detta är någonting som är intressant får du gärna mail på [email protected]

Trevlig dag!
Patrik Jansson

2014-05-06 23:14:12
URL: http://www.teoriappar.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!