Vårruset 2014

 
Invigde mitt nya nike linne
 
 
(Ser kort ut brevid Olivia men måste säga att jag fortfarande är 2 cm längre än henne!)
 
 
Picknick efter loppet, jag och Olivia innan start
 
 
 
 
Var riktigt trött när jag kom hem från skolan idag så la mig och vila och råkade somna i en halvtimme. Blev  tyvärr inte piggare av det, kände mig ännu segare efteråt. Hade gärna somnat om, men satte på mig träningskläderna och gjorde mig redo att springa vårruset. Väl där kände jag att jag ändå hade rätt mycket energi och gick över förväntan att springa loppet. Trots att jag varit förkyld mycket på senaste tiden och inte tränat på 2,5 vecka så klarade jag mitt mål att springa under 30 minuter. Var 10 sekunder snabbare förra året, men då hade jag tränat flera veckor innan, så är mer än nöjd.
 
Efter loppet hade jag pappa och Olivia picknick bestående av grillad kyckling, pasta, majs, körsbärstomater, baguett och potatissallad. Var riktigt gott med mat efter att ha sprungit måste jag säga!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!