5 dagar

 
Vet inte hur många gånger jag publicerat den här bilden men det är verkligen en av mina favoriter så ni får stå ut att se den ännu en gång.
 
Funderar på att gå och lägga mig redan nu klockan 9 en fredagkväll - Anledningen är att jag blivit förkyld igen :(. Fast istället för snuva har jag fått ont i halsen och huvudet så har valde att stanna hemma från skolan idag. Bara kollat Nashville, lyssnat på gamla spotifylistor och kollat runt på lyxvillor på hemnet. Hahah en vanlig sjukdag alltså. 
 
Jobbade igår och fick stressa sjukt mycket hela passet då jag stog helt ensam i kassan då 2 stycken var sjuka. Vilket inte gjorde förkylningen bättre direkt... Men ska gå och lägga mig nu och sova lääänge. Känner att jag verkligen behöver bli frisk så jag orkar de här sista 5 dagarna med plugg innan jag drar iväg till Spanien. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!