Favoritklänningen och klackar

 
 
 
 
Jag i min favoritklänning från BikBok
 
 
 
 
Som ni märker blir det ännu mer uppdatering nu när jag faktiskt tar massa bilder och har något annat att skriva om än bara skolan som annars tar upp min vardag. Tänkte slänga in 5 inlägget för idag, riktigt länge sen jag blogga så mycket på en dag senast... Lite konstigt ändå när internet här suger och jag suttit i snart en timme för att ladda upp de här bilderna.
 
Har iallafall haft en supermysig kväll. Drack först smoothies i hotellbaren och promenerade sen ner till en fiskresturang i hamnen. Passade på att ta klackskor idag (även om de inte syns på bilderna) när vi inte gick så långt. Är faktiskt riktigt bekväma och inte särskilt svåra att gå i, enda problemet är väl att jag känner mig lite väl lång i dem hahah. Men skulle jag börja använda dem oftare skulle jag ju vänja mig. Får grubbla på det där imorgon för nu är jag så trött att jag måste sova. Puss o godnatt ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!