Jobbat i McDriven

 
Alltså mina ben är helt döda! Jobbade i 5 timmar idag och fick lära mig stå i mcdriven och ta emot kunder via headset. Blev sjukt rörigt i början då både kunden och två kollegor pratade med mig i headsetet men efter en halvtimme fick jag in tekniken lite mer och klarade av att ta beställning samtidigt som jag tar betalt av en annan. Var dock tidig idag så drog en sväng på ikea innan och köpte pizza och bulle (ett måste på ikea!) för att fördriva tiden. Nu ska jag sova så jag orkar med en sista skoldag innan det blir helg! Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!