Mys fredag

 
 
 
 
 
 
Haft en riktigt mysig fredag och firat My som fyllde 16  år nu i veckan. Köpte hem thaimat och sushi, My fick öppna presenter och sen hade Anna med sig macarons från Paris som hon besökte för några dagar sen. Även jag fick lite shopping pengar till Gran Canaria om en och en halv vecka ^^.
 
Jobbade sent igår och var uppe kl 05:45 imorse för att vara på gymmet och köra bodypump 07:00 så är trött i både huvudet och musklerna. Hahah var ett riktigt tufft pass så har bränt i låren så fort jag ska gå i trappor (vilket det finns många av i skolan). Ska träna imorgon också men då blir det tillsammans med Julia. Ska bli så kul att gå på Sh'bam, har inte kört det på evigheter!! Så ska lägga mig tidigt idag och unna mig extra lång sömn. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!