Ett vinterland utanför mitt fönster

 
Godmorgon! Nu snöar det ordentligt här i Luleå och snöflingorna virvlar utanför mitt fönster. Var ju fullkomligt kaos i Stockholm igår pga den stora mängden snö så hoppas Luleå som kanske är lite mer van med mycket snö kan hantera det bättre.
 
Önskar jag hade kunnat stanna inne hela dagen samtidigt som jag vill ut och åka pulka.. Men ska sätta mig och plugga ikapp matten jag missade förra veckan och sen åka in till centrum och fixa lite saker innan jag har lektion i eftermiddag. Hoppas ni får en bra torsdag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!