Tillbaka i kylan

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Godmorgon! Länge sen sist! Sitter hemma och dricker te och lyssnar på musik samtidigt som jag kollar igenom bilder från vår Gran Canaria resa vi precis kom hem ifrån. Landade i Stockholm på lördagkvällen, gick ut och träffade Anna, sen på söndagen var jag hemma med mamma och Olivia och monterade nya garderober och bakade. Sen var det bara att åka tillbaka till arlanda på söndag kväll och sätta mig på planet hem till Luleå. Känns riktigt skönt att vara tillbaka efter semestern och ge nya tag med pluggandet, träning och alla rutiner. Det kändes dock väldigt konstigt att komma hem till mitt studentrum efter att ha varit borta i 11 dagar. Vet inte varför men har inte tänkt så mycket på att jag bor själv efter så många dagar borta med familjen.
 
Har haft mellan 25 och 28 grader borta i Spanien så är rätt stor skillnad att komma hem till ett snötäck Luleå (och även ett vitt Stockholm!) och minus 7 grader. Bara att tvätta och lägga undan alla sommarkläder och ta fram mina varmaste tröjor och dunjackan. Har inte lektioner förän 14:45 idag så blir att försöka komma iordning hemma och försöka kolla igenom vad jag missat när jag var borta innan jag beger mig till skolan. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!