Norrsken

 
 
 
 
 
 
I tisdags var jag ute och fotade på kvällen vid något som heter Hertsöträsket. Visste att det skulle bli stjärnklart och sen hoppades jag såklart på lite norrsken, men hade aldrig trott att det skulle bli så kraftfullt. Knäppte först den översta bilden och kände mig väldigt nöjd att jag lyckats få lite norrsken på bild. Bestämde sen för att byta plats och då lyser hela himmlen upp och dansar i grön och till och med i lite lila som man ser på andra bilden. Måste träna lite på att få bra fokus och rätt inställningar, men är mer än nöjd med mina första norrskensbilder och hoppas på att få ihop många fler under mina 5 år här i Luleå♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!