Chiapudding

 
 
 
Testade att göra chiapudding för första gången igår och blev rätt bra. Smakade inte supermycket så får ha i lite mer vaniljpulver nästa gång, men blev riktigt gott med physalis, björnbär och hallon som smakade lite mer. Annars hittade jag inte på så mycket igår. Var ute på en promenad och kollade på gossipgirl hela dagen. Sen på kvällen kände jag att jag måste göra något så då åkte jag och Sofia till McDonald's och åt sen middag.
 
Idag har jag städat och skickat in lite jobbansökningar. Har precis ätit lunch nu och funderar på att ta en promenad, men är inte supertaggad då vädret är riktigt grått och trist idag..♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!