Min fina syster

 
    
 
 
Satt och kollade igenom massa bilder på datorn och hittade flera jag tänkt publicera som jag helt glömt bort. Så bjuder på tre fina outfitbilder på Olivia från Lanzarote. Saknar henne och familjen så mycket så hade helst åkt hem på direkten, men får vänta 4 timmar till innan planet går hem. Ska sysselsätta mig med att packa det sista och städa lite i lägenheten så det är fint när jag kommer hem igen. Känns som jag har städat typ varje dag den senaste veckan, men ligger ändå kläder lite här och var..♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!