Brunch på Trattorian

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
     
 
 
     
 
När jag var hemma på besök i Stockholm för 2 helger sen så var jag och Anna och brunchade på söndagen. Var på Trattorian som precis börjat med helgbrunch och tror nog att det är den bästa brunchbuffén jag varit på! Fanns hur mycket som helst och var väldigt matig och mer lunchliknande än frukostaktig. Efterrättsbordet var dessutom to die for så vill deffenitivt dit igen nästa gång jag får chansen!
 
Var så mysigt att få umgås med Anna som jag inte hade träffat på 2,5 månad också. Tiden bara flög iväg och helt plötsligt hade vi suttit där i flera timmar. Då tog vi och åkte in till centralen och promenerade runt lite där innan jag åkte hem till pappa för att hinna umgås med honom också.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!