Lunch på Råvara med mamma

 
 
Hej på er! Äntligen helg och lite ledigt igen :D jag hade bara en lektion igår (fredag) så började min helg redan vid 9:30 med att gå till gymmet och träna armar. Efter det mötte jag upp Fredrik och vi åkte in till stan för att fixa lite saker och äta lunch på Friends. Blev salladsbuffé med rökt lax och en chokladboll till efterrätt och sen var vi mätta och Fredrik behövde åka tillbaka till skolan för ett gruppmöte.
 
Min eftermiddag bestod av att städa lägenheten och diska bort all disk jag samlat på mig senaste veckan och sen ta det lugnt framför serier. Vid halv 9 tiden så åkte jag och mötte upp mamma på flygplatsen som kom för att hälsa på mig nu över helgen. Båda var trötta så blev bara att åka raka vägen hem och sova.
 
Idag har jag och mamma varit på stan och shoppat och lunchat på mitt favorit lunchställe - Sushibar/Råvara. Är två restauranger i en som både har sushi och supergoda sallader. Var tänkt att jag skulle kolla på skor och djupa tallrikar, men blev att jag fick med mig 2 tröjor, en mössa, ett par örhängen, en bh och en blus hem istället + ett par djupa tallrikar, men inte dom jag tänkt köpa från början.
Nu är vi hemma hos mig igen och ska laga fisksoppa med saffran till middag och Fredrik kommer också över. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!